Polki kochają internetowe zakupy
Współczesne Polki coraz częściej i chętniej robią zakupy przez Internet. I chociaż przeważająca część to przedstawicielki młodego pokolenia, to są wśród nich także panie nieco dojrzalsze. Powszechny dostęp do sieci zdecydowanie ułatwia „spacery” po licznych butikach oferujących niemal niczym nieograniczony asortyment, często pochodzący z całego świata. Nowa bluzka w niepowtarzalnym stylu lub ciekawy klosz do lampy dostępne są tu na wyciągnięcie ręki, a raczej kilku kliknięć. Przyglądając się koszykom klientek wirtualnych sklepów można zauważyć, że odzież stanowi jeden z podstawowych i najczęściej wybieranych produktów, tuż obok znajdują się kosmetyki oraz akcesoria (głównie biżuteria i torebki, ale także sporo wśród nich tekstyliów jak szale, czapki, rękawiczki). To niezwykle pomocne, gdy w rzeczywistości w której nieustannie brakuje czasu na wykonanie wszystkich zadań, każda kobieta może zrobić coś miłego dla siebie bez konieczności ruszania się z fotela i oczekiwania w długich kolejkach.